
Kogo i jak pytać o wygląd marki
Kogo i jak pytać o wygląd marki, żeby nie zepsuć jej wizerunku Zdarzyło Ci się konsultować oprawę wizualną lub projekty graficzne z innymi osobami? Czy jesteś pewny, że informacje, które otrzymałeś, nie zepsuły wizerunku Twojego biznesu? W dwadzieścia trzy...
czytaj dalej
Kierunkowskaz stylu, czyli kilka słów o moodboardzie.
Kierunkowskaz stylu czyli kilka słów o moodboardzie Masz problem z pomysłem na oprawę wizualną marki, a może masz wrażenie, że każdy element graficzny jest z innej bajki, przez co wizerunek marki stwarza wrażenie nieuporządkowanego? A może wręcz przeciwnie...
czytaj dalej
Pięć kroków do stworzenia niepowtarzalnego stylu marki
Niepowtarzalny styl markiPięć kroków do stworzenia niepowtarzalnego stylu markiW twojej głowie jest wizualny chaos, nie wiesz, czy obecna oprawa wizualna tworzy spójny wizerunek marki. Nie masz pewności czy w takiej oprawie marka zapada w pamięć odbiorców i czy...
czytaj dalejczy Twoja marka jest spójna
Zapisz się na newslleter i pobierz prezent listę kontrolną, dzięki której sprawdzisz, czy Twoja marka jest spójna.