Zaznacz stronę
Kogo i jak pytać o wygląd marki

Kogo i jak pytać o wygląd marki

 Kogo i jak pytać o wygląd marki, żeby nie zepsuć jej wizerunku Zdarzyło Ci się konsultować oprawę wizualną lub projekty graficzne z innymi osobami? Czy jesteś pewny, że informacje, które otrzymałeś, nie zepsuły wizerunku Twojego biznesu? W dwadzieścia trzy...

czytaj dalej
Kierunkowskaz stylu, czyli kilka słów o moodboardzie.

Kierunkowskaz stylu, czyli kilka słów o moodboardzie.

 Kierunkowskaz styluczyli kilka słów o moodboardzieMasz problem z pomysłem na oprawę wizualną marki, a może masz wrażenie, że każdy element graficzny jest z innej bajki, przez co wizerunek marki stwarza wrażenie nieuporządkowanego? A może wręcz przeciwnie myślisz...

czytaj dalej

Jak znaleźć wizualny wyróżnik dla Twojego biznesu

Zapisz się na newsletter i pobierz dostęp do materiałów, które w pomogą Ci w prosty sposób znaleźć wizualny wyróżnik dla Twojego biznesu.

.