
Kogo i jak pytać o wygląd marki
Kogo i jak pytać o wygląd marki, żeby nie zepsuć jej wizerunku Zdarzyło Ci się konsultować oprawę wizualną lub projekty graficzne z innymi osobami? Czy jesteś pewny, że informacje, które otrzymałeś, nie zepsuły wizerunku Twojego biznesu? W dwadzieścia trzy...

Kierunkowskaz stylu, czyli kilka słów o moodboardzie.
Kierunkowskaz styluczyli kilka słów o moodboardzieMasz problem z pomysłem na oprawę wizualną marki, a może masz wrażenie, że każdy element graficzny jest z innej bajki, przez co wizerunek marki stwarza wrażenie nieuporządkowanego? A może wręcz przeciwnie myślisz...

Pięć kroków do stworzenia niepowtarzalnego stylu marki
Niepowtarzalny styl markiPięć kroków do stworzenia niepowtarzalnego stylu markiW twojej głowie jest wizualny chaos, nie wiesz, czy obecna oprawa wizualna tworzy spójny wizerunek marki. Nie masz pewności czy w takiej oprawie marka zapada w pamięć odbiorców i czy...
Jak znaleźć wizualny wyróżnik dla Twojego biznesu
Zapisz się na newsletter i pobierz dostęp do materiałów, które w pomogą Ci w prosty sposób znaleźć wizualny wyróżnik dla Twojego biznesu.