Zaznacz stronę
Kogo i jak pytać o wygląd marki

Kogo i jak pytać o wygląd marki

 Kogo i jak pytać o wygląd marki, żeby nie zepsuć jej wizerunku Zdarzyło Ci się konsultować oprawę wizualną lub projekty graficzne z innymi osobami? Czy jesteś pewny, że informacje, które otrzymałeś, nie zepsuły wizerunku Twojego biznesu? W dwadzieścia trzy...

czytaj dalej
Kierunkowskaz stylu, czyli kilka słów o moodboardzie.

Kierunkowskaz stylu, czyli kilka słów o moodboardzie.

 Kierunkowskaz styluczyli kilka słów o moodboardzieMasz problem z pomysłem na oprawę wizualną marki, a może masz wrażenie, że każdy element graficzny jest z innej bajki, przez co wizerunek marki stwarza wrażenie nieuporządkowanego? A może wręcz przeciwnie myślisz...

czytaj dalej
Pięć kroków do stworzenia niepowtarzalnego stylu marki

Pięć kroków do stworzenia niepowtarzalnego stylu marki

 Niepowtarzalny styl markiPięć kroków do stworzenia niepowtarzalnego stylu markiW twojej głowie jest wizualny chaos, nie wiesz, czy obecna oprawa wizualna tworzy spójny wizerunek marki. Nie masz pewności czy w takiej oprawie marka zapada w pamięć odbiorców i czy...

czytaj dalej

Jak znaleźć wizualny wyróżnik dla Twojego biznesu

Zapisz się na newsletter i pobierz dostęp do materiałów, które w pomogą Ci w prosty sposób znaleźć wizualny wyróżnik dla Twojego biznesu.

.