Zaznacz stronę

 

Kierunkowskaz stylu

czyli kilka słów o moodboardzie

Masz problem z pomysłem na oprawę wizualną marki, a może masz wrażenie, że każdy element graficzny jest z innej bajki, przez co wizerunek marki stwarza wrażenie nieuporządkowanego? A może wręcz przeciwnie myślisz o wprowadzeniu nowego produktu i chcesz odświeżyć przy okazji oprawę graficzną całej marki?  

Posłuchaj podcastu, z którego dowiesz się, jak niedocenionym narzędziem w tworzeniu stylu marki są tablice inspiracyjne. W nagraniu wyjaśnię podstawy podstaw, czyli czym jest moodboard, dlaczego go potrzebujesz, gdzie najlepiej go tworzyć oraz kiedy. Ponadto przedstawiam cztery różne case study, żebyś mógł poczuć, jakie funkcje spełniają tablice inspiracyjne na poszczególnych etapach istnienia marki. 

podcast

odcinek 01

Cenię Twój czas, dlatego wysłuchaj podcastu, wykonując przy okazji inną czynność taką jak prowadzenie samochodu czy spacer. 

SMALL STEPS

po odsłuchaniu podcastu

Osoby zapisane na newsletter, po publikacji nowego odcinka otrzymują kilka konkretnych wskazówek, jak wykorzystać wiedzę z danego odcinka do wzniesienia oprawy wizualnej marki na wyższy poziom. Dlatego nie zwlekaj i zapisz się już teraz na newsletter, żeby nie przegapić kolejnych wiadomości ode mnie. 

Odsłuchałeś odcinek i nie byłeś zapisany na newsletter, to po gdy się zapiszesz, odpisz do mnie, że chcesz poznać te kroki do ulepszenia marki z danego odcinka (pamiętaj by podać jego numer lub tytuł), a z przyjemnością Ci odpiszę. 

czy Twoja marka jest spójna

Zapisz się na newslleter i pobierz prezent listę kontrolną, dzięki której sprawdzisz, czy Twoja marka jest spójna.

Jakie słowa

opisują twoją markę? 

Napisz mi w komentarzu, jakie słowa opisują Twoją markę. Czuj się również zachęcony, żeby wraz z tymi słowami zostawić mi namiar na miejsce Twojej marki w sieci, żebym mogła sprawdzić w jaki sposób słowa je opisujące korespondują z jej wyglądem. 

 

 

notatki