Zaznacz stronę

 

Kogo i jak pytać 

o wygląd marki, żeby nie zepsuć jej wizerunku 

Zdarzyło Ci się konsultować oprawę wizualną lub projekty graficzne z innymi osobami? Czy jesteś pewny, że informacje, które otrzymałeś, nie zepsuły wizerunku Twojego biznesu? W dwadzieścia trzy minuty zdobędziesz pewność i będziesz wiedzieć, jak robić to dobrze i z korzyścią dla marki.  

Nie zależy mi na tym, żeby Cię straszyć, ale widzę jak często jest popełniany ten błąd, dlatego chcę Cię przed nim ustrzec. Z najnowszego odcinak podcastu, dowiesz się, jak i kogo pytać o wygląd, żeby wizerunek marki się umacniał, zamiast zakopywać się w bezwartościowych informacjach, które ściągają ją w dół. 

Ponadto opowiadam szczegółowo, się również kogo nie pytać o wygląd marki, żeby nie psuć jej wizerunku,  jak zdobywać informacje, gdy nie masz klientów i zaangażowanej społeczności, a także, gdy zmieniasz grupę docelową. Pokazuję również, jak może wyglądać ścieżka konsultacji, tak żebyś miał poczucie, że to od Ciebie w głównej mierze zależy wygląd marki.

podcast

odcinek 02

Cenię Twój czas, dlatego wysłuchaj podcastu, wykonując przy okazji inną czynność taką jak prowadzenie samochodu czy spacer. 

SMALL STEPS

po odsłuchaniu podcastu

Osoby zapisane na newsletter, po publikacji nowego odcinka otrzymują kilka konkretnych wskazówek, jak wykorzystać wiedzę z danego odcinka do wzniesienia oprawy wizualnej marki na wyższy poziom. Dlatego nie zwlekaj i zapisz się już teraz na newsletter, żeby nie przegapić kolejnych wiadomości ode mnie. 

Odsłuchałeś odcinek i nie byłeś zapisany na newsletter, to gdy się zapiszesz, odpisz do mnie, że chcesz poznać te kroki do ulepszenia marki z danego odcinka (podaj tylko numer lub tytuł podcastu), a z przyjemnością Ci odpiszę. 

czy Twoja marka jest spójna

Zapisz się na newslleter i pobierz prezent listę kontrolną, dzięki której sprawdzisz, czy Twoja marka jest spójna.

metody

z której skorzystasz przy następnej okazji? 

Napisz mi w komentarzu, która metoda bardziej z Tobą koresponduje, z której skorzystasz przy najbliższej okazji. A może coś jest dla Ciebie niezrozumiałe i wymaga dodatkowego wyjaśnienia? Nie wahaj się i pytaj śmiało, bo z radością pomogę. 

 

 

fiszki